جامعه اطلاعاتی، جامعه ای است که در آن از نظر کیفیت زندگی و دگرگونی های اجتماعی و اقتصادی به اطلاعات و استفاده از همین اطلاعات متکی است. با ارزش ترین کالا در یک جامعه اطلاعاتی، خود اطلاعات است و این فکر است که دارای ارزش است. گروه های تشکیل دهنده روابط عمومی جامعه اطلاعاتی سه دسته اند: 1. اطلاع ساز ها 2. اطلاع پردازها 3. اطلاع خواه ها اطلاع سازها: به گروهی از سازمان ها، موسسات، نهادها و گفته می شود که وظیفه آن ها تولید اطلاعات است. گزارشی از باغ عفیف اباد
خلاصه صفحه 20 و 21 کتاب روابط عمومی الکترونیک
خلاصه ای از نقش روابط عمومی در جامعه اطلاعاتی
جامعه ,اطلاعات ,اطلاع ,ها ,ارزش ,اطلاعاتی ,جامعه اطلاعاتی ,اطلاعات است ,است که ,جامعه اطلاعاتی، ,روابط عمومی
درباره این سایت